CATATAN SEBELUM INI

PENGIKUT SETIA

Tuesday, March 9, 2010

AKSESORI SEKS DIJUAL TERBUKA


SEORANG pelajar sekolah yang masih berpakaian
seragam turut mengunjungi kedai seks.



AKSESORI SEKS DIJUAL TERBUKA..


KUALA LUMPUR - Lambakan ubat-ubatan dan peralatan seks yang sebelum ini dijual secara terbuka di negara-negara luar seperti Singapura, Amerika Syarikat, United Kingdom atau Belanda kini mula menular di negara ini.


Jika dahulu, aktiviti jualan aksesori seks itu hanya boleh didapati di tepi-tepi jalan tetapi kini pengusaha produk tersebut lebih berani dengan membuka francais di kompleks membeli-belah terkenal secara terbuka di ibu negara.


Antara pusat membeli-belah itu ialah di Jalan Imbi, Jalan Bukit Bintang, Bangsar, Subang Jaya, Cheras dan Damansara.


Paling menarik, untuk mengenali premis-premis yang menjual peralatan seks itu sangat mudah kerana pintu-pintu masuk kedai itu diletak dengan objek berbentuk alat sulit lelaki.


Sumber daripada: KOSMO


SEKARANG INI KALAU KITA PERGI MANA-MANA PASTI AKAN TERSEREMPAK DENGAN PENJUAL AKSESORI SEKS DAN JUGA CD LUCAH.. MACAM TIDAK ADA PENGUATKUASAAN YANG KETAT KE ATAS MEREKA INI SEHINGGA MEREKA SANGGUP MENJUAL WALAUPUN DITEMPAT AWAM..AKIBAT BANYAK SANGAT AKSESORI SEKS DAN JUGA CD LUCAH DIJUAL SECARA TERBUKA, INILAH JADINYA:"



BUDAK LAPAN TAHUN DIPERKOSA 2 SEPUPU


Mereka baru berusia 11 dan 12 tahun, namun pendedahan seks melampau menyebabkan dua beradik itu layak digelar perogol junior apabila tergamak menjadikan sepupu berusia lapan tahun sebagai tempat memuaskan nafsu mereka.

Dorongan kuat melakukan seks memaksa pasangan adik-beradik yang masih bersekolah di tahun lima dan enam itu bertindak berani apabila melakukan hubungan terlarang di atas katil dalam sebuah bilik di rumah nenek mereka di Manir, di sini.

Difahamkan, sebelum melakukan hubungan seks, pasangan perogol junior itu bijak memasang jerat bagi menaikkan nafsu mangsa apabila mengajaknya menonton video lucah sebelum melakonkan semula adegan panas dalam bilik berkenaan. Ketika kejadian, ibu dan bapa mangsa serta neneknya tiada di rumah ketika kejadian pada jam 2.30 petang Selasa lalu.

Sebaik selesai menonton video lucah itu, kedua-dua suspek tidak sabar menggayakan aksi panas dalam video berkenaan dan memulakan adegan apabila melakukan seks oral terhadap mangsa.

“Mangsa yang mematuhi arahan dua suspek terbabit bagaikan ‘dipukau’ apabila mengikut kehendak suspek.

“Mangsa disuruh menanggalkan pakaian sebelum pasangan adik-beradik terbabit merogolnya bergilir-gilir,” katanya.

Sumber polis berkata, penderitaan mangsa selepas menjadi habuan seks sepupu sendiri sejak 2008 lalu bagaimanapun berakhir apabila kedua-dua suspek ditahan selepas perlakuan mereka terbongkar.

Katanya, suspek ditahan di rumah neneknya pada jam 7.30 pagi Jumaat lalu selepas bapa mangsa yang tinggal di kuarters kakitangan kerajaan di bandar ini membuat laporan di Balai Polis Manir pada jam 9.15 malam, dua hari selepas mangsa dirogol.

Beliau berkata, mangsa kemudian dibawa ke Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ), di sini untuk pemeriksaan lanjut.

“Kedua-dua suspek ditahan reman dua hari di lokap Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) bagi membantu siasatan yang dijalankan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol sebelum mendapat perintah tambahan reman selama satu hari bermula semalam,” katanya.

INILAH AKIBATNYA JIKA PENGUATKUASAAN KE ATAS AKSESORI SEKS DAN CD LUCAH TIDAK DIKAWAL DENGAN KETAT OLEH PIHAK BERKUASA.. BUDAK UMUR 11TAHUN DAN 12TAHUN SUDAH PANDAI MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS AKIBAT TONTONAN VIDEO LUCAH.. JIKA AKSESORI SEKS DAN JUGA CD LUCAH TIDAK DIBANTERAS OLEH PIHAK BERKUASA, TIDAK TAHULAH APA AKAN TERJADI KEPADA NEGARA MALAYSIA INI..DUNIA, DUNIA, DUNIA..

2 comments:

Anonymous said...

brg cenggitu senang dpt. Buat benda trkutuk kat dlm rumah..kalo budak blh terliur nk buat apalgi yg dah dewasa..patutlah makin byk bencana alam..
Saya setuju dgn awak pguatkuasaan sgt penting. Kalo tak, walau camner kita kawal anak2 kita sekalipun, pengaruh luar rumah akan tetap myumbang kpd gejala sosial yg kian melarat..

hanes said...

BETUL2 FINAZ..
KITA TENGOK SEKARANG NI BANYAK KES BUANG BAYI BERLAKU, PENZINAAN XPAYAH CAKAPLAH, TIAP2 HARI KES KHALWAT DITANGKAP..INI SEMUA TIDAK LAIN DISEBABKAN PENGARUH CD LUCAH..KALAU AGAMA DAH XADA, NAFSU MENGATASI SEGALANYA DAN SYAITAN BERMAHARAJALELA HABISLAH ANAK ADAM DISESATKAN..

Post a Comment

Blog Archive

JOM DERMA

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!
redkijang © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute