CATATAN SEBELUM INI

PENGIKUT SETIA

Wednesday, May 19, 2010

UMNO/BN AKAN TERKUBUR DALAM PRU AKAN DATANG





MASA UNTUK RAKYAT MELAKUKAN PERUBAHAN

Masa sudah sampai untuk Pakatan Rakyat menguasai Kerajaan Malaysia.. Rakyat sudah membuktikan yang mereka tidak lagi menyokong Umno/Bn. Rakyat tidak mahu diperbodohkan lagi dengan lemparan janji-janji manis yang ditabur oleh gang-gang Najib. Negeri Sarawak yang mereka bangga-banggakan kerana mereka ingat Negeri Sarawak pihak Pembangkang susah untuk merampas kerana tempat itu kubu kuat mereka.. Lihat pilihanraya kecil Sibu, ini adalah mesej pertama rakyat di Sarawak menolak Umno/Bn..

Umno/Bn jangan ingat mereka kuat sangat, janji-janji manis juta-juta yang ditaburkan tidak sedikitpun menggugat rakyat Sibu untuk melakukan perubahan. Rakyat Sibu sudah matang dengan perangai Umno/Bn yang selama ini hanya memperjuangkan janji-janji kosong apabila pilihanraya diadakan. Ini semua hanya untuk meraih simpati rakyat supaya menyokong mereka. Selepas pilihanraya janji-janji tenggelam begitu sahaja, yang menang Umno/Bn, yang merana rakyat yang tidak dapat apa-apa perubahan daripada kemenagan mereka. Sebab itulah rakyat sudah bosan dengan Umno/Bn dan menolak mereka dalam pilihanraya kecil Sibu..

Dengan kebangkitan rakyat Sibu ini, sudah jelas bahawa Umno/Bn akan terkubur tidak lama lagi dalam PRU akan datang. Semoga PRU akan datang seluruh Malaysia akan menolak Umno/Bn.. Maka bersiap sedialah Pakatan Rakyat untuk menawan seluruh Malaysia pada PRU akan datang..




2 comments:

abah aman said...

salam tuan,
mari samo-samo kito menguburkannya...

hanes said...

SALAM KEMBALI ABAH AMAN...
SAMA2LAH KITA TUMBANGKAN UMNO/BN PADA PRU AKAN DATANG...
TAKBIR.........

Post a Comment

JOM DERMA

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!
redkijang © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute